Lite info !

Lite info om den här veckan och veckan efter lovet..

Som ni kanske märkt så har det varit lite osäkert om samlingarna ska vara eller inte. Och detta bror på många saker men också av att e.x. nu i tisdags så var jag och Issabella på en körövning på Per Brahe Gymnasiet ..och vi kommer att vara borta tisdagen efter lovet också tyvärr. Men det är den sista. Sen har vi fått höra att våra teamare kommer och hälsar på snart! Dom skulle ha kommit den här veckan men eftersom vi inte hade någon samling fick jag be dom att åka hem igen...jag ber om ursäkt tjejer ! :] Men efter lovet ska vi köra i g¨ång förhoppningvis (dock utan mig och bella) men sen är det som vanligt!

Hoppas vi ses !

Emelie Näslund.


Kommentarer
Postat av: hanna

Tja! Hade ingen aning om attt de va du som höll i detta innan..men va de bara påb ad elr? vilka håller i de nu då? E de du som designat denna sidan :P?

2010-09-09 @ 16:20:55
URL: http://hannadelhag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0