Protected by christ.

afäaf
Ännu har en vecka kommit och gått...
Härligt med helg tycker jag ändå. Själv ska jag ut med familjen än sväng och så ska jag till musikskolan och få lektions-tider...jag hoppas verkligen jag får bra tider i år...vad ska ni göra i helgen? Och just de ! Om ni har nått ni vill jag ska skriva här eller en bild eller en text ni vill förmedla...så säg bara till...mejla mig på --->[email protected] !!
Nästa vecka är det som vanligt...förutom (!) att alla nior har prao nu dom här två veckorna framöver...men vi får ragga upp några sjuor och åttor ! Så deså! Så dra med kompisarna att komma nu!
Tisdag = 15.30 B101
Onsdag = Föreningstiden 11.35 - 12.15

Kram Emelie N.
http://emelienaslund.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0